Lokakuussa herkuteltiin yli miljoonalla
Roosa nauha -kampanjapullalla

8.11.2016

Osallistuimme tänä vuonna toista kertaa Roosa nauha -keräykseen. Varoja rintasyövän tutkimukseen kerättiin kampanjapullien myynnillä. Lokakuun aikana suomalaiset herkuttelivat 911 000 Vaasan Roosa nauha -kanelikierrepullalla ja 120 000 pussilla, eli 1 200 000 Vaasan OOH Kaneli Pikkupuustilla. Pullalähettiläänä toiminut Anni Hautala yllättyi iloisesti tuloksesta, vaikka arveli itse nauttineensa neljänneksen pullista.

pinkit-pullat

Pinkillä raesokerilla koristellut kanelikierrepullat piristivät lähes joka viidennen suomalaisen kahvipöytää lokakuun aikana. Samaan aikaa herkuteltiin reilulla miljoonalla Vaasan OOH Kaneli Pikkupuusti pullalla.

– Roosa nauha -pullien suosio ja saamamme positiivinen palaute ylitti odotuksemme. Kaupat ja kahvilat lähtivät todella mielellään kampanjaan mukaan, mikä näkyy myös tuloksissa. Saimme yhdessä kerättyä 25 720 euroa Roosa nauha -keräykseen, Trade Marketing Manager Kaisa Kivistö iloitsee.

Myös pullalähettiläänä toiminut Anni Hautala on innoissaan kampanjan tuloksista.

– Tulos on aivan huikea, tosin epäilen, että olen kuvauksien aikana nauttinut neljänneksen tuosta myydystä määrästä, Anni vitsailee.

Anni on juontanut lokakuun aikana #Rinnakkain-ohjelmaamme, jossa yllätettiin rintasyövästä toipunut Kristiina Jeppesen ja hänen ystävänsä Anna Kiviniemi. Artistit Olavi Uusivirta ja Vilma Alina esittivät yllätyskeikalla ystävyksille räätälöidyn biisin Päiväperho.

– Rinnakkain-ohjelma sai Facebookissa todella hyvin katsontakertoja, yhteensä useita satojatuhansia ja erittäin positiivisen palautteen. Kristiinan ja Annan esimerkki näyttää, kuinka tärkeää läheisten tuki on sairastuneelle ja miten sairastuminen voi myös entisestään lähentää ystävyyssuhteita, Anni pohtii

Lahjoitimme jokaisesta myydystä Vaasan Kanelikierrepullasta 2 senttiä sekä jokaisesta myydystä Vaasan OOH Kaneli Pikkupuusti pussista 5 senttiä Syöpäsäätiön Roosa nauha -keräykseen.